Lievito prosegue all’insegna della narrativa

per la sezione acustica un duo di voce e viola da gamba in concerto
Inviato da freddy il 25/4/2014 14:20:00 (2122 letture)

E per la sezione acustica un duo di voce e viola da gamba in concerto

Lievito prosegue all’insegna della narrativa

Giornata dedicata agli scrittori con tre incontri letterari a Palazzo M

 

 

La giornata di domenica 27 aprile targata Lievito è all’insegna della letteratura. Palazzo M ospiterà alle 11 un doppio incontro con due autori che racconteranno al pubblico le loro due rispettive produzioni. Sono lo scrittore pontino Pier Luigi Felli e la scrittrice e avvocato Myriam Caroleo Grimaldi. Il primo presenterà il romanzo "Una lancia scagliata nel buio" pubblicato per Pulp Edizioni, l’altra "Centocoltellate" uscito per Armando Curcio Editore.

Il volume della Grimaldi, il secondo nella sua carriera di scrittrice, è uno psico-giallo e racconta la storia di uno psichiatra che, mentre sta svolgendo uno studio sui limiti della mente umana e sul confine labile che divide la follia dalla malvagità, incontra Melissa, donna finita in carcere con l'accusa di omicidio plurimo premeditato per aver assassinato con cento coltellate i quattro uomini più importanti della sua vita, tutti in una sola notte e senza alcuna apparente ragione. La Grimaldi tocca tematiche forti e attuali e spinge il lettore a chiedersi se sia da considerarsi folle chi trova il coraggio di assecondare la propria natura o al contrario chi rinuncia sacrificando ogni felicità terrena. Lo scenario che fa da sfondo al romanzo è quello di uno scontro tra una società che annienta l’individualità e una donna che ne rivendica l’aspetto umano attraverso la ribellione e l’affermazione della propria diversità

 



La narrativa sarà protagonista anche alle 17, sempre a Palazzo M, con “Appena ieri eravamo felici”, romanzo a firma di Renato Gabriele arrivato di recente negli scaffali delle librerie italiane. «Una città, nei suoi umori e nella sua dimensione sociale e politica - si legge nelle note di presentazione del testo - è lo sfondo non inerte di questo romanzo in cui, nel 1947, un giovane uomo reso vecchio dall'esperienza funesta della guerra, si interroga e ripercorre il passato fin dall'infanzia, alla ricerca dei momenti felici vissuti “prima del diluvio”, prima delle rovine proprie e del contesto generale, scaturite dall'ipocrisia umana, dal fascismo, dalla guerra: il racconto della formazione della sua coscienza civile e politica, della sua ossessione erotica e dello scandalo di un amore impossibile». Sarà lo stesso Gabriele a raccontare la sua ultima fatica letteraria che conferma l’eleganza e la padronanza con cui lo scrittore e poeta, campano di nascita ma pontino d’adozione, tratta temi scabrosi e forti con un linguaggio insieme arcaico e moderno.

 

Alle 19 sarà la volta della musica. Per LievitoAcustica si esibiranno in duo, nel concerto dal titolo “Violando”, Roberto D'Erme alla voce e Annamaria Gentile alla viola da gamba. (vedi scheda per dettagli)

La giornata si chiuderà tra i sapori con una degustazione offerta dall’azienda vinicola Casale del Giglio e un buffet a cura del Bar Poeta.

 

Sono stati invitati a partecipare alla giornata di domenica i lavoratori della Meccano di Cisterna, vittime anche loro di un progetto industriale fallito.

 

È possibile seguire la rassegna anche sul sito www.lievito.org, sulla pagina dedicata di Facebook e su Twitter.



Pagina Stampabile Invia questa news ad un amico Creare un PDF da questo articolo
File allegati. Myriam Caroleo Grimaldi.jpg 
 
I commenti sono di proprietà degli autori. Si declina ogni responsibilità sul loro contenuto.
Autore Contenuto
venus
Data di invio: 22/4/2018 15:57  Aggiornato: 22/4/2018 15:57
 I am the new guy
Generally I don't read post on blogs, however I wish to say that this write-up very compelled me to try and do it! Your writing taste has been amazed me. Thanks, quite nice article.
Rispondi
chase
Data di invio: 17/4/2018 9:41  Aggiornato: 17/4/2018 9:41
 Im glad I finally signed up
Outstanding post however , I was wondering if you could write a litte more on this topic? I'd be very grateful if you could elaborate a little bit further. Kudos!
Rispondi
carl
Data di invio: 17/4/2018 8:55  Aggiornato: 17/4/2018 8:55
 Just wanted to say Hi.
Inspiring story there. What happened after? Thanks!
Rispondi
annis
Data di invio: 16/4/2018 14:21  Aggiornato: 16/4/2018 14:21
 Im happy I now signed up
Thanks for a marvelous posting! I definitely enjoyed reading it, you can be a great author.I will ensure that I bookmark your blog and will often come back very soon. I want to encourage you to continue your great posts, have a nice afternoon!
Rispondi
olivia
Data di invio: 16/4/2018 12:16  Aggiornato: 16/4/2018 12:16
 I am the new one
Spot on with this write-up, I seriously believe that this amazing site needs a great deal more attention. I'll probably be returning to see more, thanks for the information!
Rispondi
amy
Data di invio: 15/4/2018 19:41  Aggiornato: 15/4/2018 19:41
 Im happy I finally registered
Hey there this is kinda of off topic but I was wanting to know if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML. I'm starting a blog soon but have no coding experience so I wanted to get guidance from someone with experience. Any help would be greatly appreciated!
Rispondi
derick
Data di invio: 15/4/2018 16:44  Aggiornato: 15/4/2018 16:44
 I am the new one
Hmm is anyone else encountering problems with the pictures on this blog loading? I'm trying to determine if its a problem on my end or if it's the blog. Any feedback would be greatly appreciated.
Rispondi
margarito
Data di invio: 15/4/2018 13:07  Aggiornato: 15/4/2018 13:07
 I am the new guy
Good way of describing, and good piece of writing to obtain facts concerning my presentation subject, which i am going to deliver in school.
Rispondi
vania
Data di invio: 14/4/2018 0:12  Aggiornato: 14/4/2018 0:12
 Im happy I finally signed up
Appreciating the time and energy you put into your blog and in depth information you present. It's good to come across a blog every once in a while that isn't the same old rehashed information. Fantastic read! I've bookmarked your site and I'm adding your RSS feeds to my Google account.
Rispondi
marina
Data di invio: 13/4/2018 16:49  Aggiornato: 13/4/2018 16:49
 Just want to say Hi!
Great article. I am facing some of these issues as well..
Rispondi
ralph
Data di invio: 13/4/2018 16:10  Aggiornato: 13/4/2018 16:10
 Im glad I finally signed up
I think the admin of this site is really working hard in support of his web page, for the reason that here every material is quality based information.
Rispondi
keeley
Data di invio: 13/4/2018 13:32  Aggiornato: 13/4/2018 13:32
 I am the new guy
You really make it seem really easy with your presentation however I to find this matter to be really something which I believe I might by no means understand. It seems too complicated and very vast for me. I'm looking forward on your subsequent post, I will attempt to get the hold of it!
Rispondi
jamila
Data di invio: 13/4/2018 5:55  Aggiornato: 13/4/2018 5:55
 Just wanted to say Hello.
Quality articles is the key to invite the users to visit the site, that's what this web page is providing.
Rispondi
erlinda
Data di invio: 12/4/2018 14:25  Aggiornato: 12/4/2018 14:25
 I am the new one
Amazing blog! Do you have any recommendations for aspiring writers? I'm planning to start my own website soon but I'm a little lost on everything. Would you recommend starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option? There are so many choices out there that I'm totally overwhelmed .. Any recommendations? Appreciate it!
Rispondi
merry
Data di invio: 12/4/2018 8:33  Aggiornato: 12/4/2018 8:33
 Just want to say Hello!
I have read a few excellent stuff here. Definitely worth bookmarking for revisiting. I wonder how so much attempt you place to create the sort of magnificent informative web site.
Rispondi
willie
Data di invio: 12/4/2018 4:05  Aggiornato: 12/4/2018 4:05
 Just want to say Hi.
Wow that was unusual. I just wrote an incredibly long comment but after I clicked submit my comment didn't appear. Grrrr... well I'm not writing all that over again. Anyhow, just wanted to say fantastic blog!
Rispondi
eliza
Data di invio: 12/4/2018 2:45  Aggiornato: 12/4/2018 2:45
 Im happy I finally signed up
Link exchange is nothing else except it is just placing the other person's web site link on your page at proper place and other person will also do same in favor of you.
Rispondi
patricia
Data di invio: 12/4/2018 2:23  Aggiornato: 12/4/2018 2:23
 Im happy I now signed up
Hi, I check your blog regularly. Your humoristic style is awesome, keep doing what you're doing!
Rispondi
lakesha
Data di invio: 11/4/2018 0:18  Aggiornato: 11/4/2018 0:18
 I am the new one
Hello my loved one! I wish to say that this article is amazing, nice written and include approximately all significant infos. I'd like to look extra posts like this .
Rispondi
rosalie
Data di invio: 10/4/2018 23:52  Aggiornato: 10/4/2018 23:52
 Im glad I finally registered
Hi there, just became aware of your blog through Google, and found that it's truly informative. I'm gonna watch out for brussels. I will be grateful if you continue this in future. Lots of people will be benefited from your writing. Cheers!
Rispondi
felix
Data di invio: 10/4/2018 20:00  Aggiornato: 10/4/2018 20:00
 Just want to say Hello!
Hello every one, here every person is sharing such experience, so it's nice to read this website, and I used to visit this blog everyday.
Rispondi
lemuel
Data di invio: 10/4/2018 0:47  Aggiornato: 10/4/2018 0:47
 I am the new girl
Pretty nice post. I just stumbled upon your weblog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your blog posts. In any case I will be subscribing to your feed and I hope you write again very soon!
Rispondi
julie
Data di invio: 10/4/2018 0:05  Aggiornato: 10/4/2018 0:05
 Just want to say Hello!
Hi there! This is kind of off topic but I need some guidance from an established blog. Is it hard to set up your own blog? I'm not very techincal but I can figure things out pretty fast. I'm thinking about making my own but I'm not sure where to begin. Do you have any points or suggestions? Many thanks
Rispondi
uwe
Data di invio: 9/4/2018 22:54  Aggiornato: 9/4/2018 22:54
 Im glad I now signed up
Thanks for sharing your thoughts about sezione. Regards
Rispondi
sienna
Data di invio: 9/4/2018 1:47  Aggiornato: 9/4/2018 1:47
 I am the new one
I love it when people come together and share ideas. Great site, keep it up!
Rispondi
ronda
Data di invio: 9/4/2018 1:44  Aggiornato: 9/4/2018 1:44
 Im glad I now registered
My brother recommended I would possibly like this web site. He was once entirely right. This post truly made my day. You can not imagine just how a lot time I had spent for this information! Thank you!
Rispondi
eusebia
Data di invio: 9/4/2018 1:41  Aggiornato: 9/4/2018 1:41
 Im happy I now signed up
Hi, I do think this is an excellent site. I stumbledupon it ; ) I may come back yet again since i have saved as a favorite it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to guide other people.
Rispondi
adrian
Data di invio: 8/4/2018 0:30  Aggiornato: 8/4/2018 0:30
 I am the new guy
Whats up this is kinda of off topic but I was wanting to know if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML. I'm starting a blog soon but have no coding know-how so I wanted to get advice from someone with experience. Any help would be enormously appreciated!
Rispondi
domenic
Data di invio: 7/4/2018 23:33  Aggiornato: 7/4/2018 23:33
 Im happy I finally signed up
I all the time used to read post in news papers but now as I am a user of internet so from now I am using net for articles or reviews, thanks to web.
Rispondi
krystyna
Data di invio: 7/4/2018 7:44  Aggiornato: 7/4/2018 7:44
 Just wanted to say Hello!
I know this web page presents quality dependent articles and additional stuff, is there any other web site which presents these kinds of stuff in quality?
Rispondi
errol
Data di invio: 7/4/2018 0:25  Aggiornato: 7/4/2018 0:25
 I am the new one
Thanks , I've recently been searching for info about this topic for a long time and yours is the best I've found out so far. But, what concerning the conclusion? Are you sure in regards to the source?
Rispondi
quinton
Data di invio: 7/4/2018 0:17  Aggiornato: 7/4/2018 0:17
 Im happy I now signed up
This is really interesting, You are a very skilled blogger. I have joined your feed and look forward to seeking more of your fantastic post. Also, I have shared your site in my social networks!
Rispondi
noreen
Data di invio: 6/4/2018 9:23  Aggiornato: 6/4/2018 9:23
 Im glad I now registered
Generally I don't read article on blogs, however I wish to say that this write-up very compelled me to try and do it! Your writing taste has been amazed me. Thank you, very nice post.
Rispondi
margret
Data di invio: 6/4/2018 9:08  Aggiornato: 6/4/2018 9:08
 Just wanted to say Hi!
Howdy! Quick question that's entirely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My web site looks weird when viewing from my iphone 4. I'm trying to find a template or plugin that might be able to correct this problem. If you have any suggestions, please share. With thanks!
Rispondi
mauricio
Data di invio: 6/4/2018 8:52  Aggiornato: 6/4/2018 8:52
 Just want to say Hi!
bookmarked!!, I really like your web site!
Rispondi
kandi
Data di invio: 6/4/2018 5:49  Aggiornato: 6/4/2018 5:49
 Im glad I now registered
I am truly glad to read this weblog posts which carries lots of useful information, thanks for providing such information.
Rispondi
chloe
Data di invio: 5/4/2018 0:44  Aggiornato: 5/4/2018 0:44
 Just wanted to say Hi!
hello!,I really like your writing so so much! proportion we communicate extra approximately your article on AOL? I need an expert in this house to unravel my problem. May be that is you! Taking a look forward to peer you.
Rispondi
kindra
Data di invio: 4/4/2018 17:18  Aggiornato: 4/4/2018 17:18
 Just want to say Hi.
Hi would you mind stating which blog platform you're using? I'm planning to start my own blog in the near future but I'm having a hard time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your design and style seems different then most blogs and I'm looking for something completely unique. P.S Apologies for being off-topic but I had to ask!
Rispondi
rena
Data di invio: 4/4/2018 15:05  Aggiornato: 4/4/2018 15:05
 Im glad I finally registered
I really like it whenever people come together and share ideas. Great blog, continue the good work!
Rispondi
sadie
Data di invio: 2/4/2018 17:11  Aggiornato: 2/4/2018 17:11
 Im glad I now registered
Heya i'm for the first time here. I found this board and I to find It truly helpful & it helped me out a lot. I hope to give one thing back and help others like you aided me.
Rispondi
zoila
Data di invio: 2/4/2018 16:19  Aggiornato: 2/4/2018 16:19
 I am the new guy
I think this is among the most significant info for me. And i am glad reading your article. But should remark on some general things, The web site style is great, the articles is really great : D. Good job, cheers
Rispondi
jonah
Data di invio: 2/4/2018 15:16  Aggiornato: 2/4/2018 15:16
 Im happy I finally signed up
Wonderful goods from you, man. I've understand your stuff previous to and you are just too great. I actually like what you've acquired here, certainly like what you are stating and the way in which you say it. You make it entertaining and you still take care of to keep it smart. I can't wait to read much more from you. This is really a great site.
Rispondi
bev
Data di invio: 2/4/2018 6:59  Aggiornato: 2/4/2018 6:59
 Just want to say Hi!
Hi! I just wanted to ask if you ever have any trouble with hackers? My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing many months of hard work due to no backup. Do you have any solutions to protect against hackers?
Rispondi
aubrey
Data di invio: 1/4/2018 17:24  Aggiornato: 1/4/2018 17:24
 Just want to say Hello!
I have been browsing on-line more than 3 hours as of late, but I by no means found any attention-grabbing article like yours. It is lovely worth sufficient for me. In my view, if all site owners and bloggers made excellent content as you did, the internet shall be a lot more useful than ever before.
Rispondi
reuben
Data di invio: 1/4/2018 16:28  Aggiornato: 1/4/2018 16:28
 Just want to say Hello!
Hello, I do think your web site could be having web browser compatibility issues. Whenever I look at your website in Safari, it looks fine however when opening in Internet Explorer, it's got some overlapping issues. I just wanted to provide you with a quick heads up! Besides that, great website!
Rispondi
jeffrey
Data di invio: 31/3/2018 18:54  Aggiornato: 31/3/2018 18:54
 Just want to say Hello.
My partner and I stumbled over here from a different page and thought I might as well check things out. I like what I see so now i am following you. Look forward to checking out your web page for a second time.
Rispondi
amee
Data di invio: 31/3/2018 17:44  Aggiornato: 31/3/2018 17:44
 Just wanted to say Hi!
Do you have a spam problem on this website; I also am a blogger, and I was wanting to know your situation; many of us have developed some nice practices and we are looking to swap methods with others, please shoot me an e-mail if interested.
Rispondi
eugenia
Data di invio: 31/3/2018 17:28  Aggiornato: 31/3/2018 17:28
 I am the new girl
Hmm it looks like your blog ate my first comment (it was super long) so I guess I'll just sum it up what I wrote and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blog blogger but I'm still new to everything. Do you have any tips for newbie blog writers? I'd genuinely appreciate it.
Rispondi
archer
Data di invio: 31/3/2018 11:53  Aggiornato: 31/3/2018 11:53
 Just wanted to say Hello!
Why viewers still use to read news papers when in this technological world everything is existing on net?
Rispondi
jasmin
Data di invio: 31/3/2018 1:46  Aggiornato: 31/3/2018 1:46
 I am the new one
It's really very complex in this busy life to listen news on Television, therefore I just use world wide web for that reason, and obtain the hottest information.
Rispondi
santo
Data di invio: 29/3/2018 14:29  Aggiornato: 29/3/2018 14:29
 Just wanted to say Hello.
Hey just wanted to give you a quick heads up and let you know a few of the pictures aren't loading correctly. I'm not sure why but I think its a linking issue. I've tried it in two different web browsers and both show the same outcome.
Rispondi
thorsten
Data di invio: 29/3/2018 10:07  Aggiornato: 29/3/2018 10:07
 Im happy I now registered
Your means of telling the whole thing in this article is in fact pleasant, all be able to easily know it, Thanks a lot.
Rispondi
selma
Data di invio: 29/3/2018 9:23  Aggiornato: 29/3/2018 9:23
 Just want to say Hello.
If some one wants to be updated with newest technologies afterward he must be pay a quick visit this website and be up to date daily.
Rispondi
betsey
Data di invio: 27/3/2018 17:50  Aggiornato: 27/3/2018 17:50
 I am the new girl
I'll right away clutch your rss as I can not find your email subscription hyperlink or e-newsletter service. Do you have any? Please allow me recognise in order that I may subscribe. Thanks.
Rispondi
carrol
Data di invio: 27/3/2018 17:09  Aggiornato: 27/3/2018 17:09
 I am the new guy
Thank you a bunch for sharing this with all folks you actually recognize what you are speaking about! Bookmarked. Kindly also visit my site =). We can have a link change arrangement among us
Rispondi
madeline
Data di invio: 27/3/2018 11:03  Aggiornato: 27/3/2018 11:03
 I am the new one
Everything said was very reasonable. But, what about this? suppose you composed a catchier post title? I ain't suggesting your information isn't good, however suppose you added a post title to maybe get a person's attention? I mean Lievito prosegue all’insegna della narrativa - Rinascita Civile - Notizie - Rinascita Civile is a little boring. You might look at Yahoo's front page and see how they create article headlines to grab viewers to click. You might add a video or a related picture or two to grab people interested about what you've got to say. In my opinion, it might bring your posts a little bit more interesting.
Rispondi
shannon
Data di invio: 26/3/2018 5:16  Aggiornato: 26/3/2018 5:16
 Just wanted to say Hi.
Hi, I do believe this is a great site. I stumbledupon it ;) I'm going to come back once again since I book marked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to help others.
Rispondi
loreen
Data di invio: 26/3/2018 2:20  Aggiornato: 26/3/2018 2:20
 Im happy I finally registered
I think this is among the most important information for me. And i'm glad reading your article. But wanna remark on few general things, The site style is perfect, the articles is really great : D. Good job, cheers
Rispondi
george
Data di invio: 25/3/2018 21:57  Aggiornato: 25/3/2018 21:57
 Im glad I now signed up
you are actually a good webmaster. The website loading speed is amazing. It sort of feels that you are doing any unique trick. Moreover, The contents are masterwork. you have done a excellent task on this matter!
Rispondi
leonora
Data di invio: 25/3/2018 18:25  Aggiornato: 25/3/2018 18:25
 Just wanted to say Hello.
Heya! I realize this is sort of off-topic but I had to ask. Does managing a well-established blog such as yours take a massive amount work? I'm brand new to writing a blog however I do write in my diary on a daily basis. I'd like to start a blog so I can easily share my own experience and feelings online. Please let me know if you have any suggestions or tips for brand new aspiring bloggers. Appreciate it!
Rispondi
kristy
Data di invio: 24/3/2018 5:37  Aggiornato: 24/3/2018 5:37
 I am the new one
Great post. I was checking constantly this weblog and I am inspired! Very useful info specially the remaining part :) I handle such information much. I was looking for this certain information for a very long time. Thank you and best of luck.
Rispondi
wilton
Data di invio: 23/3/2018 12:13  Aggiornato: 23/3/2018 12:13
 Im happy I finally signed up
Hey there great website! Does running a blog such as this take a lot of work? I've absolutely no expertise in coding however I had been hoping to start my own blog in the near future. Anyway, should you have any suggestions or techniques for new blog owners please share. I understand this is off subject nevertheless I simply wanted to ask. Many thanks!
Rispondi
raina
Data di invio: 23/3/2018 11:27  Aggiornato: 23/3/2018 11:27
 I am the new guy
Very great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that I've truly loved surfing around your weblog posts. After all I will be subscribing in your feed and I hope you write again soon!
Rispondi
amos
Data di invio: 23/3/2018 0:50  Aggiornato: 23/3/2018 0:50
 I am the new one
Excellent post. I was checking constantly this blog and I am impressed! Very helpful info specially the last part :) I care for such info much. I was seeking this certain info for a very long time. Thank you and good luck.
Rispondi
arletha
Data di invio: 22/3/2018 4:56  Aggiornato: 22/3/2018 4:56
 Just wanted to say Hello!
We're a group of volunteers and starting a new scheme in our community. Your web site offered us with valuable information to work on. You have done a formidable job and our entire community will be thankful to you.
Rispondi
halley
Data di invio: 21/3/2018 7:32  Aggiornato: 21/3/2018 7:32
 Just wanted to say Hello!
I like the helpful info you supply on your articles. I'll bookmark your blog and test again right here frequently. I'm moderately certain I will learn many new stuff proper right here! Good luck for the next!
Rispondi
amee
Data di invio: 20/3/2018 16:15  Aggiornato: 20/3/2018 16:15
 I am the new guy
It is not my first time to visit this web page, i am visiting this website dailly and get nice data from here all the time.
Rispondi
vern
Data di invio: 20/3/2018 7:25  Aggiornato: 20/3/2018 7:25
 Just want to say Hi!
It's an remarkable article designed for all the online users; they will obtain advantage from it I am sure.
Rispondi
jaimie
Data di invio: 19/3/2018 9:56  Aggiornato: 19/3/2018 9:56
 Im glad I finally registered
These are in fact wonderful ideas in concerning blogging. You have touched some pleasant things here. Any way keep up wrinting.
Rispondi
numbers
Data di invio: 19/3/2018 8:35  Aggiornato: 19/3/2018 8:35
 Im glad I now signed up
The other day, while I was at work, my cousin stole my apple ipad and tested to see if it can survive a 30 foot drop, just so she can be a youtube sensation. My apple ipad is now broken and she has 83 views. I know this is totally off topic but I had to share it with someone!
Rispondi
modesta
Data di invio: 18/3/2018 5:52  Aggiornato: 18/3/2018 5:52
 Just wanted to say Hi!
Thanks for finally talking about >Lievito prosegue all’insegna della narrativa - Rinascita Civile - Notizie - Rinascita Civile <Loved it!
Rispondi
adolfo
Data di invio: 18/3/2018 3:57  Aggiornato: 18/3/2018 3:57
 Just want to say Hi!
I think that what you said was very logical. But, think about this, suppose you were to create a awesome title? I ain't saying your information is not solid, however suppose you added something that makes people want more? I mean Lievito prosegue all’insegna della narrativa - Rinascita Civile - Notizie - Rinascita Civile is kinda vanilla. You ought to look at Yahoo's home page and watch how they write article headlines to get people interested. You might add a related video or a pic or two to grab people interested about what you've written. In my opinion, it might make your blog a little bit more interesting.
Rispondi
alisia
Data di invio: 18/3/2018 2:52  Aggiornato: 18/3/2018 2:52
 I am the new one
Hmm is anyone else encountering problems with the images on this blog loading? I'm trying to find out if its a problem on my end or if it's the blog. Any feedback would be greatly appreciated.
Rispondi
sherryl
Data di invio: 16/3/2018 12:16  Aggiornato: 16/3/2018 12:16
 Just wanted to say Hello.
facebook find love - After looking at a handful of the blog posts on your website, I truly appreciate your way of writing a blog. I saved it to my bookmark website list and will be checking back soon. Take a look at my website too and tell me what you think.
Rispondi
hildegard
Data di invio: 16/3/2018 10:07  Aggiornato: 16/3/2018 10:07
 I am the new guy
facebook find love - Incredible points. Outstanding arguments. Keep up the amazing spirit.
Rispondi
roy
Data di invio: 15/3/2018 7:04  Aggiornato: 15/3/2018 7:04
 Im glad I finally signed up
facebook find love - It is appropriate time to make some plans for the future and it is time to be happy. I've read this post and if I could I want to suggest you few interesting things or suggestions. Maybe you can write next articles referring to this article. I wish to read more things about it!
Rispondi
latonya
Data di invio: 12/3/2018 22:16  Aggiornato: 12/3/2018 22:16
 Just want to say Hi!
facebook find love - Hmm it looks like your site ate my first comment (it was super long) so I guess I'll just sum it up what I had written and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blog writer but I'm still new to everything. Do you have any recommendations for newbie blog writers? I'd genuinely appreciate it.
Rispondi
iva
Data di invio: 24/2/2018 21:19  Aggiornato: 24/2/2018 21:19
 I am the new girl
Do you mind if I quote a couple of your articles as long as I provide credit and sources back to your blog? My blog is in the very same area of interest as yours and my users would genuinely benefit from a lot of the information you present here. Please let me know if this alright with you. Thanks!
Rispondi
jacquetta
Data di invio: 23/2/2018 15:18  Aggiornato: 23/2/2018 15:18
 Just want to say Hello!
facebook find love - I do not even understand how I finished up right here, however I believed this publish used to be good. I don't know who you are however definitely you're going to a famous blogger when you are not already. Cheers!
Rispondi
ollie
Data di invio: 22/2/2018 13:14  Aggiornato: 22/2/2018 13:14
 I am the new one
facebook find love - Just desire to say your article is as astonishing. The clearness in your post is just nice and i could assume you are an expert on this subject. Well with your permission allow me to grab your RSS feed to keep updated with forthcoming post. Thanks a million and please keep up the enjoyable work.
Rispondi
darrell
Data di invio: 6/12/2017 9:59  Aggiornato: 6/12/2017 9:59
 Im happy I finally registered
Informative article, exactly what I was looking for.
Rispondi
ivory
Data di invio: 6/12/2017 5:42  Aggiornato: 6/12/2017 5:42
 Just want to say Hello!
I love reading through an article that will make men and women think. Also, thank you for permitting me to comment!
Rispondi
hunter
Data di invio: 5/12/2017 22:38  Aggiornato: 5/12/2017 22:38
 Just wanted to say Hi.
Amazing things here. I am very satisfied to peer your article. Thank you so much and I am looking forward to contact you. Will you please drop me a e-mail?
Rispondi
chara
Data di invio: 5/12/2017 16:36  Aggiornato: 5/12/2017 16:36
 Just wanted to say Hi.
Hi mates, how is the whole thing, and what you wish for to say concerning this article, in my view its truly remarkable designed for me.
Rispondi
elke
Data di invio: 5/12/2017 2:22  Aggiornato: 5/12/2017 2:22
 Im glad I now registered
I love your blog.. very nice colors & theme. Did you make this website yourself or did you hire someone to do it for you? Plz respond as I'm looking to construct my own blog and would like to know where u got this from. many thanks
Rispondi
floy
Data di invio: 5/12/2017 1:01  Aggiornato: 5/12/2017 1:01
 Im happy I finally signed up
Great article. I'm dealing with some of these issues as well..
Rispondi
jannie
Data di invio: 4/12/2017 22:38  Aggiornato: 4/12/2017 22:38
 Im happy I finally signed up
I was wondering if you ever considered changing the structure of your site? Its very well written; I love what youve got to say. But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having 1 or two images. Maybe you could space it out better?
Rispondi
ollie
Data di invio: 4/12/2017 19:57  Aggiornato: 4/12/2017 19:57
 Just wanted to say Hello.
Great web site you've got here.. It's difficult to find quality writing like yours nowadays. I truly appreciate people like you! Take care!!
Rispondi
dianne
Data di invio: 4/12/2017 8:39  Aggiornato: 4/12/2017 8:39
 I am the new girl
Hello There. I discovered your weblog the use of msn. This is an extremely well written article. I will make sure to bookmark it and come back to read extra of your useful info. Thank you for the post. I'll certainly return.
Rispondi
emily
Data di invio: 4/12/2017 2:05  Aggiornato: 4/12/2017 2:05
 I am the new girl
What you typed was actually very logical. However, what about this? what if you were to create a awesome headline? I mean, I don't want to tell you how to run your blog, but suppose you added a title that grabbed folk's attention? I mean Lievito prosegue all’insegna della narrativa - Rinascita Civile - Notizie - Rinascita Civile is a little vanilla. You should glance at Yahoo's home page and note how they create news titles to grab people interested. You might try adding a video or a pic or two to grab readers interested about everything've written. Just my opinion, it would bring your posts a little livelier.
Rispondi
krista
Data di invio: 3/12/2017 16:15  Aggiornato: 3/12/2017 16:15
 I am the new one
Hey there! I understand this is somewhat off-topic but I needed to ask. Does operating a well-established blog such as yours take a lot of work? I'm brand new to blogging but I do write in my diary on a daily basis. I'd like to start a blog so I will be able to share my personal experience and views online. Please let me know if you have any recommendations or tips for brand new aspiring bloggers. Appreciate it!
Rispondi
helena
Data di invio: 2/12/2017 16:18  Aggiornato: 2/12/2017 16:18
 Just want to say Hi!
constantly i used to read smaller articles or reviews which as well clear their motive, and that is also happening with this piece of writing which I am reading here.
Rispondi
chu
Data di invio: 2/12/2017 12:43  Aggiornato: 2/12/2017 12:43
 Just want to say Hello.
Hello Dear, are you really visiting this site daily, if so after that you will definitely take fastidious experience.
Rispondi
abbie
Data di invio: 2/12/2017 12:08  Aggiornato: 2/12/2017 12:08
 Im glad I finally registered
An impressive share! I've just forwarded this onto a co-worker who was doing a little research on this. And he in fact ordered me lunch because I discovered it for him... lol. So let me reword this.... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending some time to talk about this topic here on your web site.
Rispondi
leonardo
Data di invio: 2/12/2017 3:11  Aggiornato: 2/12/2017 3:11
 I am the new one
Wonderful website you have here but I was wondering if you knew of any message boards that cover the same topics talked about in this article? I'd really love to be a part of online community where I can get feedback from other experienced individuals that share the same interest. If you have any recommendations, please let me know. Kudos!
Rispondi
christin
Data di invio: 29/10/2017 4:18  Aggiornato: 29/10/2017 4:18
 Im glad I now registered
I love your blog.. very nice colors & theme. Did you design this website yourself or did you hire someone to do it for you? Plz answer back as I'm looking to design my own blog and would like to find out where u got this from. appreciate it
Rispondi
kristeen
Data di invio: 28/10/2017 21:39  Aggiornato: 28/10/2017 21:39
 I am the new girl
Good day! Do you know if they make any plugins to protect against hackers? I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on. Any suggestions?
Rispondi
charis
Data di invio: 28/10/2017 18:21  Aggiornato: 28/10/2017 18:21
 Just want to say Hi!
Since the admin of this site is working, no uncertainty very quickly it will be renowned, due to its quality contents.
Rispondi
sammie
Data di invio: 28/10/2017 14:45  Aggiornato: 28/10/2017 14:45
 Im glad I finally signed up
Great article! This is the kind of info that are meant to be shared around the net. Disgrace on Google for now not positioning this submit upper! Come on over and consult with my website . Thanks =)
Rispondi
jermaine
Data di invio: 27/10/2017 13:30  Aggiornato: 27/10/2017 13:30
 Just wanted to say Hi!
WOW just what I was looking for. Came here by searching for tinder
Rispondi
nicole
Data di invio: 26/10/2017 12:20  Aggiornato: 26/10/2017 12:20
 Im happy I now registered
Hello Dear, are you genuinely visiting this website daily, if so afterward you will without doubt obtain good experience.
Rispondi
teddy
Data di invio: 25/10/2017 8:49  Aggiornato: 25/10/2017 8:49
 Just want to say Hello.
You really make it appear really easy along with your presentation but I in finding this topic to be actually one thing which I feel I'd never understand. It sort of feels too complicated and very extensive for me. I am looking forward to your next put up, I'll try to get the hold of it!
Rispondi
ngan
Data di invio: 24/10/2017 18:39  Aggiornato: 24/10/2017 18:39
 Im glad I now signed up
Thank you for the auspicious writeup. It in fact was a amusement account it. Look advanced to more added agreeable from you! By the way, how could we communicate?
Rispondi
jenny
Data di invio: 17/10/2017 13:44  Aggiornato: 17/10/2017 13:44
 I am the new one
Hi there to every one, it's in fact a pleasant for me to visit this website, it includes valuable Information.
Rispondi
gaston
Data di invio: 16/10/2017 7:00  Aggiornato: 16/10/2017 7:00
 I am the new guy
Hello just wanted to give you a quick heads up. The words in your content seem to be running off the screen in Chrome. I'm not sure if this is a formatting issue or something to do with internet browser compatibility but I figured I'd post to let you know. The style and design look great though! Hope you get the issue solved soon. Thanks
Rispondi
leonida
Data di invio: 13/10/2017 18:43  Aggiornato: 13/10/2017 18:43
 Just want to say Hello!
Great article. I will be dealing with a few of these issues as well..
Rispondi
kimber
Data di invio: 13/10/2017 17:15  Aggiornato: 13/10/2017 17:15
 Just want to say Hello.
Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates. I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.
Rispondi
kendrick
Data di invio: 13/10/2017 15:28  Aggiornato: 13/10/2017 15:28
 Im glad I finally registered
This web site really has all of the information I needed about this subject and didn't know who to ask.
Rispondi
kina
Data di invio: 13/10/2017 3:09  Aggiornato: 13/10/2017 3:09
 I am the new girl
It's an remarkable article in favor of all the internet viewers; they will get advantage from it I am sure.
Rispondi
ronnie
Data di invio: 12/10/2017 18:16  Aggiornato: 12/10/2017 18:16
 Just wanted to say Hi!
obviously like your website however you need to check the spelling on several of your posts. Many of them are rife with spelling issues and I to find it very troublesome to inform the truth on the other hand I will surely come again again.
Rispondi
devin
Data di invio: 11/10/2017 6:47  Aggiornato: 11/10/2017 6:47
 Im glad I finally registered
Hello! I've been following your weblog for a long time now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Austin Texas! Just wanted to say keep up the great work!
Rispondi
edgar
Data di invio: 11/10/2017 4:13  Aggiornato: 11/10/2017 4:13
 I am the new one
Thanks for your marvelous posting! I really enjoyed reading it, you can be a great author.I will be sure to bookmark your blog and will eventually come back later in life. I want to encourage you to ultimately continue your great job, have a nice evening!
Rispondi
elane
Data di invio: 11/10/2017 2:07  Aggiornato: 11/10/2017 2:07
 Just wanted to say Hello.
Hey there! I know this is kinda off topic but I was wondering which blog platform are you using for this site? I'm getting fed up of Wordpress because I've had issues with hackers and I'm looking at alternatives for another platform. I would be great if you could point me in the direction of a good platform.
Rispondi
steffen
Data di invio: 10/10/2017 18:47  Aggiornato: 10/10/2017 18:47
 I am the new guy
Good day I am so glad I found your weblog, I really found you by accident, while I was browsing on Digg for something else, Regardless I am here now and would just like to say kudos for a marvelous post and a all round thrilling blog (I also love the theme/design), I don’t have time to read it all at the moment but I have book-marked it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a great deal more, Please do keep up the awesome jo.
Rispondi
delila
Data di invio: 10/10/2017 3:33  Aggiornato: 10/10/2017 3:33
 Just wanted to say Hi.
Hello just wanted to give you a quick heads up and let you know a few of the pictures aren't loading correctly. I'm not sure why but I think its a linking issue. I've tried it in two different internet browsers and both show the same results.
Rispondi
bebe
Data di invio: 10/10/2017 2:47  Aggiornato: 10/10/2017 2:47
 Just want to say Hello!
I’m not that much of a internet reader to be honest but your blogs really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your website to come back down the road. All the best
Rispondi
carolyn
Data di invio: 10/10/2017 1:30  Aggiornato: 10/10/2017 1:30
 I am the new girl
Hello, after reading this amazing post i am too happy to share my knowledge here with colleagues.
Rispondi
silvia
Data di invio: 9/10/2017 6:30  Aggiornato: 9/10/2017 6:30
 I am the new girl
Great information. Lucky me I recently found your blog by accident (stumbleupon). I've bookmarked it for later!
Rispondi
ralf
Data di invio: 9/10/2017 3:34  Aggiornato: 9/10/2017 3:34
 I am the new guy
I think this is one of the such a lot important information for me. And i'm satisfied studying your article. But wanna remark on some general issues, The website style is wonderful, the articles is truly excellent : D. Just right job, cheers
Rispondi
francine
Data di invio: 8/10/2017 0:19  Aggiornato: 8/10/2017 0:19
 Just want to say Hello!
I blog frequently and I really appreciate your information. The article has truly peaked my interest. I will take a note of your site and keep checking for new details about once a week. I subscribed to your Feed as well.
Rispondi
dawna
Data di invio: 7/10/2017 15:29  Aggiornato: 7/10/2017 15:29
 I am the new girl
Great post. I was checking continuously this blog and I am impressed! Very useful info specially the last part :) I care for such info a lot. I was seeking this certain info for a long time. Thank you and best of luck.
Rispondi
arlie
Data di invio: 7/10/2017 7:33  Aggiornato: 7/10/2017 7:33
 I am the new guy
Link exchange is nothing else but it is just placing the other person's blog link on your page at appropriate place and other person will also do similar in favor of you.
Rispondi
prince
Data di invio: 6/10/2017 22:27  Aggiornato: 6/10/2017 22:27
 I am the new one
Hey there are using Wordpress for your site platform? I'm new to the blog world but I'm trying to get started and set up my own. Do you need any coding knowledge to make your own blog? Any help would be really appreciated!
Rispondi
earlene
Data di invio: 6/10/2017 22:09  Aggiornato: 6/10/2017 22:09
 Im glad I now registered
We are a gaggle of volunteers and opening a brand new scheme in our community. Your site offered us with helpful info to work on. You have done an impressive task and our entire neighborhood might be thankful to you.
Rispondi
chase
Data di invio: 3/10/2017 15:14  Aggiornato: 3/10/2017 15:14
 Im happy I now registered
With havin so much written content do you ever run into any issues of plagorism or copyright infringement? My blog has a lot of exclusive content I've either authored myself or outsourced but it seems a lot of it is popping it up all over the web without my permission. Do you know any ways to help reduce content from being ripped off? I'd genuinely appreciate it.
Rispondi
avery
Data di invio: 2/10/2017 23:07  Aggiornato: 2/10/2017 23:07
 Im happy I finally signed up
Excellent beat ! I wish to apprentice while you amend your site, how can i subscribe for a blog website? The account helped me a acceptable deal. I had been a little bit acquainted of this your broadcast offered bright clear concept
Rispondi
minerva
Data di invio: 2/10/2017 14:09  Aggiornato: 2/10/2017 14:09
 I am the new girl
This design is spectacular! You most certainly know how to keep a reader amused. Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost...HaHa!) Excellent job. I really loved what you had to say, and more than that, how you presented it. Too cool!
Rispondi
julius
Data di invio: 2/10/2017 3:07  Aggiornato: 2/10/2017 3:07
 Just wanted to say Hello!
I was able to find good advice from your blog posts.
Rispondi
loretta
Data di invio: 1/10/2017 7:25  Aggiornato: 1/10/2017 7:25
 I am the new girl
For most recent information you have to pay a visit world-wide-web and on internet I found this web page as a most excellent site for most recent updates.
Rispondi
flossie
Data di invio: 30/9/2017 17:30  Aggiornato: 30/9/2017 17:30
 Just want to say Hi.
Right here is the perfect blog for anybody who would like to understand this topic. You understand so much its almost hard to argue with you (not that I personally would want to…HaHa). You certainly put a brand new spin on a topic that's been discussed for years. Great stuff, just great!
Rispondi
meri
Data di invio: 30/9/2017 13:18  Aggiornato: 30/9/2017 13:18
 Im glad I finally registered
Howdy! I could have sworn I've been to this website before but after looking at some of the posts I realized it's new to me. Anyways, I'm certainly delighted I found it and I'll be bookmarking it and checking back regularly!
Rispondi
arden
Data di invio: 30/9/2017 9:23  Aggiornato: 30/9/2017 9:23
 Im glad I now signed up
Howdy! This is my first visit to your blog! We are a team of volunteers and starting a new initiative in a community in the same niche. Your blog provided us useful information to work on. You have done a wonderful job!
Rispondi
angel
Data di invio: 30/9/2017 4:00  Aggiornato: 30/9/2017 4:00
 Im glad I now registered
Hey there would you mind letting me know which hosting company you're using? I've loaded your blog in 3 completely different web browsers and I must say this blog loads a lot faster then most. Can you recommend a good hosting provider at a reasonable price? Cheers, I appreciate it!
Rispondi
freddie
Data di invio: 30/9/2017 3:00  Aggiornato: 30/9/2017 3:00
 Im glad I now registered
Hello There. I discovered your blog the usage of msn. This is an extremely well written article. I will make sure to bookmark it and come back to learn extra of your helpful info. Thanks for the post. I'll definitely return.
Rispondi
iris
Data di invio: 29/9/2017 5:16  Aggiornato: 29/9/2017 5:16
 I am the new one
Nice answer back in return of this issue with genuine arguments and telling all regarding that.
Rispondi
jennie
Data di invio: 28/9/2017 17:43  Aggiornato: 28/9/2017 17:43
 Just wanted to say Hello!
Thanks very interesting blog!
Rispondi
gina
Data di invio: 28/9/2017 12:34  Aggiornato: 28/9/2017 12:34
 I am the new one
Hi to all, how is the whole thing, I think every one is getting more from this site, and your views are nice in favor of new visitors.
Rispondi
rubin
Data di invio: 28/9/2017 12:31  Aggiornato: 28/9/2017 12:31
 Just want to say Hi!
Hey there! I just wanted to ask if you ever have any trouble with hackers? My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing many months of hard work due to no backup. Do you have any methods to protect against hackers?
Rispondi
stacie
Data di invio: 28/9/2017 4:44  Aggiornato: 28/9/2017 4:44
 I am the new guy
For newest information you have to pay a quick visit internet and on the web I found this web site as a most excellent website for most up-to-date updates.
Rispondi
nichole
Data di invio: 27/8/2017 3:11  Aggiornato: 27/8/2017 3:11
 Im glad I now registered
After I originally left a comment I appear to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on whenever a comment is added I get four emails with the exact same comment. Is there a way you can remove me from that service? Cheers!
Rispondi
filomena
Data di invio: 27/8/2017 2:26  Aggiornato: 27/8/2017 2:26
 Just wanted to say Hi.
Hello! Do you know if they make any plugins to help with SEO? I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good results. If you know of any please share. Cheers!
Rispondi